سایت اصلی و کانال دکتر علیرضا افشار یلدا مبارک
مشاوره کنکور۹۹ علیرضا افشار
انتخاب رشته کنکور98 .مشاوره انفرادی تحصیلی.مشاوره کنکور دکتر افشار.برنامه ریزی تلفنی کنکور99
درباره وبلاگ


پایگاه مشاوره کنکور رایگان (www.alirezaafshar.org) محلی ست برای یاری شما داوطالبان کنکور۹۹ و در جهت گسترش عدالت آموزشی در کشور گام بر می دارد که فاصل صوتی کلاس مشاوره ای دکتر افشار؛،.مطالب ارائه شده همگی مطابق برترین اصول و شیوه های مطالعه و انگیزش تحصیلی می باشد . سوالات شما دوستان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود و شما داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانید ، با کمال اعتماد به مشاوران توصیه ها را توشه راه خود قرار دهید . امیدواریم که بتوانیم شما را تا رسیدن به رویایتان یاری کنیم . با تشکر و احترام : کانال مشاوره علیرضا افشار https://telegram.me/alirezaafsharofficial
آخرین مطالب
چهار شنبه 1 آذر 1386برچسب:, :: 18:45 :: نويسنده : استاد علیرضا افشار

به نام خدا

 سلام به همه شما دوستان و همراهان گرامی . خوب با توجه به استقبال شما از طرح که البته نظر سنجی تا پایان پس فردا شب ادامه داره بنا به آن شد که توضیحات بیشتری رو خدمت همه شما عرض کنم . اول اینکه پیش بینی ما در مرحله اول و با توجه به حجم کار تا سقف 50 نفر از بچه های وب می باشد . اگر تعداد از این حد فراتر رفت با توجه به محدودیت زمان کادر آموزشی و مشاوره ای اول مجبور هستیم که سریع تر کادر دیگری رو ازشون دعوت کنیم تا کار رو در دست بگیرند . البته سعی کردم در مرحله انتخاب و گزینش همین کادر ( کادر اول ) که جز 50 نفر اول ثبت نامی هستند از عزیزان ویژه تری استفاده کنم . اگر هم تصمیم به آن گرفته شد که تا کنکور 91 ( 6 ماه باقی مانده ) سقف بچه ها از 50 نفر بیشتر نشود مجبور هستیم که اولویت خودمون رو رو بچه های سابق متمرکز کنیم . چون اصلا دوست ندارم که ماهیت کار رایگان ما از بین بره ، همچنان عزیزانی چون خانم عظیمی و خانم آزاد و در آینده جناب محمد مهدی زیدی از دانشجوهای خوب و منحصرا برای بچه های ریاضی کار رو ادامه میدم و به سوالات شما در قسمت نظرات همین وب و وبلاگ جدید پاسخ خواهند داد . البته خودم هم سعی میکنم اگر امکانش بود ساعتی رو در هفته برای تماس تلفنی برای بچه هایی که مستقیما با خود من کار دارن فراهم کنند و از این طریق مشاوره رایگان کنکور ما همچنان ادامه داره . تاکید کردم ولی بازهم دوست دارم که اشاره کنم خانم  ها عظیمی و آزاد از بهترین و با تجربه ترین همکاران من هستند و شخصا در کار کیفی این عزیزان شکی ندارم ؛ و اما کادر دوم که قرار شد با پرداخت ماهانه 10 هزار تومان در کنارشون باشیم پس از ثبت نام و برقراری تماس اولیه مبنی بر گرفتن اطلاعات و برخی سوالات براشون نفر به نفر فایل های جداگانه درست می کنیم و تمام سوال و جواب ها و بحث و روند رشدشون رو در اون برای خودمون میاریم . هر کدوم هر وقت احساس نیاز کردن میتونند در ساعت مجاز خود در هفته با من تماس بگیرند و یا در مواقع حساس پس از ارسال پیام کوتاه و هماهنگی در خارج از وقت خودشون هم درخواست تماس داشته باشن ، این عزیزان پس از دریافت رمز برای قسمتی خاص میتونند سوالات خودشون رو برای پاسخ گویی کادر مشاوران در قسمتی از پیش تعیین شده در سایت بذارند و در همون جا پاسخ خود رو از کادر مشاوران دریافت کنند .  جدای از این میتونند شخصا به ایمیل من یا کادر مشاوران هم میل بزنند و جواب سوالات خودشون رو بگیرند . برنامه ها و کارها و سیر حرکتی این عده توسط کادر مشاوران چک میشه و نکات لازم بهشون گوش زد میشه و ازشون کار خواسته میشه و ....

از اونجایی که هرگز انتفاع مالی این طرح برای من یا سایر دوستان نداره تمام پست های روزانه نوشته شده در زمینه های مختلف برای این عده ، برای عموم بازدید کنندگان وب هم قابل بازدید و مشاهده هست . بنا داریم به فضل خدا از فردا برای هر روز یک پست در وب جدید قرار دهیم و کم کم با آغاز هفته کار ثبت نام اعضا فقط و فقط از طریق شماره تماس بنده و یا لینک ویژه ثبت نام شروع بشه . امیدواریم که بچه های عزیز با پیگیری و پشتیبانی کادر جدید بتونند از فرصت باقی مونده تا کنکور بخوبی استفاده کنند . یلدا یعنی تنها لحظاتی بیشتر و خلق این همه اتفاق جدید ، پس عمر یعنی چه ؟

 موفق و سلامت باشید ؛ علیرضا افشار



انتخاب رشته ۹۸ انتخاب رشته آزاد ۹۸ انتخاب رشته سراسری ۸۹ برنامه ریزی موفقیت در کنکور از عید تا خرداد ۹۹

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: