سایت اصلی و کانال دکتر علیرضا افشار *** توجه ***
مشاوره کنکور۹۹ علیرضا افشار
انتخاب رشته کنکور98 .مشاوره انفرادی تحصیلی.مشاوره کنکور دکتر افشار.برنامه ریزی تلفنی کنکور99
درباره وبلاگ


پایگاه مشاوره کنکور رایگان (www.alirezaafshar.org) محلی ست برای یاری شما داوطالبان کنکور۹۹ و در جهت گسترش عدالت آموزشی در کشور گام بر می دارد که فاصل صوتی کلاس مشاوره ای دکتر افشار؛،.مطالب ارائه شده همگی مطابق برترین اصول و شیوه های مطالعه و انگیزش تحصیلی می باشد . سوالات شما دوستان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود و شما داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانید ، با کمال اعتماد به مشاوران توصیه ها را توشه راه خود قرار دهید . امیدواریم که بتوانیم شما را تا رسیدن به رویایتان یاری کنیم . با تشکر و احترام : کانال مشاوره علیرضا افشار https://telegram.me/alirezaafsharofficial
آخرین مطالب

با عرض سلام و ضمن پوزش بابت وقفه و غیبت طولانی مدت در پاسخ به پرسش ها و ارائه مطالب جدید . به استحضار دوستان و همراهان وب می رسانم که به دلیل مشارکت کادر این مجموعه در ارائه خدمات مشاوره ای مختلف و رایگان و به طور کانالیزه مشاوره در امر تحصیل ضمن افتخار از انتخاب این مجموعه به عنوان بهترین های حامیان فرهنگی و با توجه به پیگیری ها و ارتباط های مکرر تک تک شما عزیزان در ارسال سوال و نظر از راه های طریق ایمیل ها ، قسمت نظرات ، وبلاگ نردبان تغییر و مهم تر از همه دل نگرانی های تک تک شما عزیزان بابت عدم ارتباط ما با شما و همچنین صبر و بردباری شما و همچنین تلاش مدیر و استاد بزرگوار تاثیرگذاری کلام و انگیزش به همه شما نوید روزهای خوبی را میدهم . با توجه به عدم هماهنگی ما با شما مبنی بر تعطیلی موقتی تمام فعالیت های مشاوره ای و طبق تواققات انجام شده و پس ازرویت عینی استقبال کنکوری های 91 و اعتماد شما عزیزان به ما از این با عنایت به همکاری هر چه بیشتر همکاران تازه نفس ، شاهد پویایی هر چه بیشتر "مشاوره کنکور رایگان" خواهیم بود . به تمام سوالات و نظرات و ایمیل ها و مشاوره های فردی و خاص از امروز به ترتیب رسیدگی می شود . 

به زودی در جهت ارتباط بهتر و بیشتر با آقای علیرضا افشار شماره تماسی هم در اختیار تعدادی از دوستان قرار خواهد گرفت . سعادت مند ، پر انرژی و مانا باشید .



انتخاب رشته ۹۸ انتخاب رشته آزاد ۹۸ انتخاب رشته سراسری ۸۹ برنامه ریزی موفقیت در کنکور از عید تا خرداد ۹۹

نظرات شما عزیزان:

کسرا
ساعت20:48---4 بهمن 1390
سلام.من دانشجوی ورودی سال 89 دانشگاه آزاد هستم.الآن یه ترم هست که دانشگاه نمیرم و دارم برای کنکور سرایری دانشگاه های دولتی سال 91 آماده میشم.توی دفترچه راهنمای ثبت نام یه تبصره در مورد دانشجوی انصرافی نوشته که عینا براتون مینویسم:دانشجوی انصرافی:دانشجویی است که حدآکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 28/9 90 ترک تحصیل کرده.آیا این شامل منی که دانشگاه آزادی هستم هم میشه؟؟؟؟ خیلی نگرانم لطفا ته توی قضیه رو برام در بیارین تا ببینم از چه قراره و چه نوع خاکی باید بر سرم بریزم؟؟؟یعنی من که تا الآن انصراف ندادم اگه دانشگاه دولتی قبول بشم دانشگاه آزاد مدارک منو نمیده برم ثبت نام کنم؟؟؟ فقط لطفا خیال منو راحت کنین.با تشکر.لطفا جوابتون رو به ایمیلم ارسال کنید
پاسخ:سلام . ترجیحا ما دخالت نکنیم تو این جور قضایای سرنوشت ساز بهتره . به مشاور هدایت تحصیلی مراجعه کنید . دقیق من مطلع نیستم رویا آزاد


محمود
ساعت10:04---3 آذر 1390
سلمو اقاي افشار انشاا... که حالتون خوب باشه.

ممنون که به فکر ما کنکوري ها هستين.

من يک مشکل خيلي بزرگ دارم که تا حالا هر کار کردم نتوانستم اين مشکلو حل کنم.

مشکلمم اين که من موقع درس خوندن زياد دچار خيال پردازي ميشم و حواسم زياد پرت ميشه. تا الان هم تمام راه کارهاي موجودو امتحان کردم ولي بيشتر از 2 ساعت فايده نداشته و ميبينم باز تو فکرم.

من پشت کنکوري هستم تو رو خدا کمکم کنيد چون ديگه فرست اشتباه ندارم.

من مطمن هستم که اگه اين فکر لعنتي نباشه بهترين رتبه رو تو کنکور مي يارم.

تو رو خدا کمکم کنيد دارم خيلي عذاب ميکشم.

ببخشيد طولاني شد.

منتظر جواب مي مونم.


پاسخ:سلام . در یک پست منحصرا در موردش صحبت می کنم ... مکان مطالعه ات رو هر از گاهی عوض کن ... شیوه مطالعه ات رو اگه خوندن صرف بوده و در حالت پشت میز ... عوضش کن و رو زمین بشین و اینبار با صدای بلند بگو و بخون و بنویس ... برای تمام خیال پردازی هات در آینده وقت بذار و یادداشت کن که بهشون بپردازی ... سرعت مطالعه ات رو بالا ببر ....با ایجاد کتب و دروس بیشتر در طول روز که باید بخونی برای خودت تراکم مطالعه ایجاد کن


فاطمه
ساعت17:08---1 آذر 1390
سلام آقای افشار

من هم از برگشتنتون خیلی خوشحالم

تو این مدت خیلی افت کردم ...آزمون قبلی ترازم شد 6100...آزمون بعدی هم فکر نکنم بهتر بشه...میخوام از فردا برم کتابخونه و اونجا درس بخونم...

دلم میخواد به تراز قبلیم برگردم ، اوضاع روحیم داغونه پاسخ:سلام ... ایشالا درستش می کنیم


sajedeh
ساعت15:46---30 آبان 1390
شرمنده ام که ساجده اینجوری ازتون استقبال کرد میدونم که ازکارش ناراحت نمیشید شما که باروحیه ی حساس من اشنایید ولی برمیگردم اگه خدابخوادوکمکم کنه که بتونم باسری بلند بیام اینجا نه خجل که چطوری شد شدم سوژه ی ادمای محترمی مثل زهرامن ایشونو واگذار کردم به خدا چه ایمان زیبای دارن که بااشک کسی ریختن خودشونو خوشحال میکنن
پاسخ:سلام . ناراحت نباش ... همه با هم پیش میریم باز هم به سمت قله اوج ....


sajedeh
ساعت15:41---30 آبان 1390
سلام اقای افشار امیدوارم حالتون خوب باشه از اتفاق پیش اومده متاسفم دوست نداشتم اینجوری ازتون استقبال شه باور کنید من بی تقصیرم برای مدتی از اینجا میرم تا خانم زهرا والناز به خودشون بیان. جالبه یادم نمیاد درحق کسی اینجا بدی کرده باشم یا مایه ی اذیت کسی شده باشم طرفم اقای افشار بود وبس که اینجوری بهم جسارت شه تمام ناراحتیم این بود که شمابادیدن اون پیام زشت ونابجا ناراحت میشیددوست داشتم وقتی برگشتید بچه ها باتلاششون ازتون استقبال میکردندنه بااین حرفای بچه گانه و....امیدوارم این موضوع مایه ی ناراحتی شما نشه من برای خودسازی میرم میخوام خودمو بسازم میخوام ساجده ی باشم که ارزش وقت گذاری اقای افشارو داشته باشه راستشو بخواید اصلا از خودم راضی نیستم برای همینه میرم تاوقتی که احساس نکردم که لیاقت اومدن به اینجا ووقت گیری شماووبچه هارو ندارم برنمیگردم الان هم برای خداحافظی اومدم خدانگه دارتون .جالبه برای برگشتن شما آرزو کردم حالا به خاطر نابخردی بعضی ها باید برم .واقعا شرمنده ام وحسرت اینو میخورم که وقت اقای افشار داره صرف کنکور نمایی ها میشه البته جسارت به کسی نباشه منظورم اون دوتا خانم محترم بودبرام غیر قابل تحمله که اینجا بمونم ازتون خجالت میکشم خجالت .نمیدونم من چه کار اشتباهی کردم که اون جسارت باید شامل حال من شه خدانگه دارتون موضوع فراموش شه برمیگردم البته اگه به تومنم باخودم کنار بیام

..............
پاسخ:ساجده تو عاقل تر از این حرفهایی ... به خودت بیا ... به خودت فکر کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: