سایت اصلی و کانال دکتر علیرضا افشار *** توجه ***
مشاوره کنکور۹۹ علیرضا افشار
انتخاب رشته کنکور98 .مشاوره انفرادی تحصیلی.مشاوره کنکور دکتر افشار.برنامه ریزی تلفنی کنکور99
درباره وبلاگ


پایگاه مشاوره کنکور رایگان (www.alirezaafshar.org) محلی ست برای یاری شما داوطالبان کنکور۹۹ و در جهت گسترش عدالت آموزشی در کشور گام بر می دارد که فاصل صوتی کلاس مشاوره ای دکتر افشار؛،.مطالب ارائه شده همگی مطابق برترین اصول و شیوه های مطالعه و انگیزش تحصیلی می باشد . سوالات شما دوستان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود و شما داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانید ، با کمال اعتماد به مشاوران توصیه ها را توشه راه خود قرار دهید . امیدواریم که بتوانیم شما را تا رسیدن به رویایتان یاری کنیم . با تشکر و احترام : کانال مشاوره علیرضا افشار https://telegram.me/alirezaafsharofficial
آخرین مطالب
یک شنبه 24 مهر 1385برچسب:فنون تست زنی , تست کنکور 91, :: 14:22 :: نويسنده : استاد علیرضا افشار

 

*با سلام . با عنایت و توجه مدیریت محترم نوبت مشاوره آنلاین دوستانی که دیروز شنبه موفق نشدن حضور داشته باشن ... عینا در روز دوشنبه 1390/7/25 در همان ساعت تکرار خواهد شد. *

 

 

در طول دوره مشاوره آنلاین همه عزیزان ، اگر به هر نحوی در ورود به بخش اصلی چت روم با مشکل روبرو شدید ، به چت روم جاوا ستون سمت چپ وبلاگ ( آبی رنگ ) برید و با وارد کردن اسم خود در ساعت و روز مقرر ، ارتباط داشته باشید . اولویت ارتباط آنلاین قسمت ادامه مطالب پست راه اندازی مقدماتی مشاوره آنلاین هست ؛ اما اگر به دلیل ضعف و مشکل در سیستم کامپیوتر و اینترت شما قادر نبودین به این بخش برید از (( چت روم اختصاصی کنکوری های 91 )) که جنبه همگانی دارد استفاده کنید و تا قبل از سوال از شما از تایپ کردن رمز سه رقمی خود خودداری کنید .

 

با تشکر : مینا عظیمی



انتخاب رشته ۹۸ انتخاب رشته آزاد ۹۸ انتخاب رشته سراسری ۸۹ برنامه ریزی موفقیت در کنکور از عید تا خرداد ۹۹

نظرات شما عزیزان:

سمیه محمدی
ساعت12:13---7 خرداد 1391
با سلام خدمت اقای نیکخو

من از دانش اموزان منطقه 3 باکمترین امکانات در یک روستا درس می خوانم وفارغ التحصیل رشته ریاضی هستم اقای نیکخو در ماه اخر بهترین کاری که میتونم انجام بدم چیه تا به هدفم که مهندسی پزشکی همدان است برسم تو رو جون هر کی که دوست دارید زود جواب بدید
پاسخ: آقای نیکخو ؟ اینجا وبلاگ آقای افشار هست مطلب زیر رو درadress bar کپی کن و بیار و بخون http://alirezael.loxblog.com/post.php?p=90


شیما
ساعت21:14---5 دی 1390
سلام

من براتون پیام گذاشتم که دانشگاه تهران دامپزشکی قبول میشم یا نه

با عرض ضایعگی برای شما من قیول شدم

لطفا بی اطلاع حرف نزنینپاسخ: سلام . یادم نمیاد برای کسی اینجا کف بینی و رمالی قبول شدن یا نشدن در تکمیل ظرفیت کرده باشیم


محمدرضا
ساعت13:59---26 آبان 1390
سلام استاد.خسته نباشيد

غرض از مزاحمت اينكه من بعد از اينكه كنكور دادم و خداروشكر دانشگاه قبول شدم. تا الان كه ترم اول هستم خيلي زياد وقتمو پاي همين كامپيوتر و اينترنت تلف ميكنم. نميدونم چطوريه خودم هم نميخوام ولي يه نيرويي منو انگار طرف خودش ميكشونه . به مشاور هم مراجعه كردم ميگن بايد برنامه ريزي كنيد . ولي آخه چطوري ؟؟؟

راستش حتي نميدونم چطوري بايد برنامه ريزي كرد. الان نزديك امتحان هاي ميان ترم هم هستم و بابت اين قضيه نميدونم ديگه چيكار كنم

ميخواستم ازتون خواهش كنم منو راهنمايي كنيد . خيلي ممنون
پاسخ:سلام . اگر هدف داشته باشی و بخوای به رشته و دانشگاه مورد علاقه ای که رسیدی موفق باشی ...درک میکنی که این راه تلاش ادامه داره و همیشه هست . همیشه بهترین برنامه ها وقتی میاد به سراغ اومد که فرد خودش مدتی باشه که شروع کرده باشه و از خودش حرکت نشون داده باشه


كوچولو
ساعت1:12---25 آبان 1390
سلام

خسته نباشید!

ببخشید خبری از کنکور 91 نشد؟نحوه تاثیر معدل و سهمیه ها و هر چیزی که ارتباطی با کنکور و امتحانات سال چهارم داشته باشه؟

ممنون
پاسخ:25 درصد مثل پارسال


محمدباقر
ساعت13:07---19 آبان 1390
سلام

اسم من محمدباقر

میخوام فیزیک بخونم یعنی علشق فیزیکم و انتخاب رشته اول و آخرم می خوام فیزیک باشه

اما توی ریاضی مشکل دارم (معلم های ریاضی پایه و پیش من خوب نبودن )

حالا می ترسم . نمی دونم چیکار کنم ؟ میترسم در نیام .

کمکم کنید . خواهش می کنم .

من بدون فیزیک میمیرم


پاسخ:سلام به شما . امیدوارم که حالتون خوب باشه . یه کتاب بهت میگم که اگه تهیه و البته پیداش کنی به ریاضی علاقه مند میشی و راه میفتی ... کتاب دیفرانسیل و ریاضی پایه انتشارات گاما جلد اول . یه کتاب آ"موزشی نوین هست که به مباحث پایه و مشترک بین ریاضی پیش و پایه پرداخته که اگه اون رو خوب بخونی و زیر و رو کنی مشکلت تا حد زیادی مرتفع میشه و دستت و ذهنت راه میفته


نرگس
ساعت18:13---17 آبان 1390
سلام بر شما.آقای افشار بنده رو هم در غم خودتون شریک و سهیم بدونین.یه سوال داشتم از خانوم عظیمی یا خانوم ازاد.میخواستم بدونم تاثیر 40 درصدی حقیقت داره؟من امیدمو از دست دادم به خاطر معدل 12.سال سوم درس نخوندم حقیقتش.میخوام بدونم ضریب مثبت یعنی چی و میتونم 2 یا رقمی بشم؟البته با یه انگیزه ی قو مثل شما و پشتکار؟
پاسخ: 25 درصد مثل سال گذشته است تاثیر این معدل و با تاثیر مثبت یعنی اینکه اگه نمره کتبی نهایی شما به نسبت بالاتر از درصد اکتسابی شما در کنکور باشه و یا بالعکس اونی رو برای شما حسای می کنند و ملاک قرار میدن که به نفع شماست . این یک تعریف خودمونی هست برای درک صورت قضیه ...وگرنه نمیشه به این راحتی گفت که پس 20 درصد بی تاثیر هست و اگه کنکور هر چی بدیم همون حساب هست ...


بیتا
ساعت13:36---17 آبان 1390
سلام چندتا سوال برای گزینه 2ترازمون چند باشه خوبه برای رتبه یزیر 1000واینکه dvd انها ارزش وقت گذاری داره یانه ممنون
پاسخ:سلام برای زیر 1000 کنکور دیگه باید تراز شما همیشه بالای 10 هزار و پانصد و 11 هزار باشه و این یه حداقل هست . بعضی از دی وی دی های گزینه دو هم ارزش تماشا و وقت گذاری داره


taha
ساعت10:13---17 آبان 1390
ببخشید آقای افشار نیستن درست...ولی شما نمیتونید ج بدید؟ب خدا دارم دیوونه میشم.اگه میشه جواب بدید...هرچه زود تر و لطفا
پاسخ:پاسخ:سلام به شما . منابع خوبی داری ... راحت و به قول معروف همه خوبیای بازار رو دور خودت جمع کردی . شیمی 3 مشکل خوردی سراغ خیلی سبز برو . برنامه ات هم خوبه و اصلا انگار نه انگار که الان به علت بدی روزگار معدل سال سومت پایین شده ... بهت تبریک میگم ... سحر خیز هستی ... در مورد مبحثی خونی در ادبیات و عربی و ریاضی هم موافق هستم . وقتی که برای دین و زندگی میذاری قدری زیاد هست و بکشی رو عربی بهتره . دین و زندگی رو میتونی برای خودت در یک برنامه متغیر داشته باشی و در زمان های مرده خودت در طول روز مثلا 4 تا 15 دقیقه بری و بهش سر بزنی و یه آیه و روایت رو حفظ کنی و رو معنیش و قرابتش متمرکز بشی و ....


شیما
ساعت13:20---16 آبان 1390
سلام


با توجه به تکمیل ظزفیت مجدد سازمان سنجش


که شبانه دامپزشکی تهرانو می گیره


و من هم رتبه ام تو زیر گروه 1 شده 4078و بومی تهران هم هستم


و الان هم شبانه حسابداری دانشگاه علوم اقتصادی آوردم،و همین طور زیست گیاهی و اتاق عمل و مامایی دانشگاه تهران هم قبول می شدم،ولی جالب ابنجاس که تو کارنامه سبزم هیچ شهرستانیو با رشته مثه رادیولوزی نیاوردم


به نظرتون شانسی دارم






پاسخ:سلام . کم


Mr.Parkour
ساعت2:24---16 آبان 1390
www.mr-parkour.com آپ شد...

خوشحال میشم سر بزنید


benyamin
ساعت21:16---15 آبان 1390
دورود

سایت ما
پاسخ:سلام . من که نتونستم بیام به سایت شما


كوچولو
ساعت22:40---14 آبان 1390
سلام

یه سوال داشتم.البته ببخشید که سوالم یکم زیادی تکراری هست.من در فیزیک یه دانش آموز متوسط هستم.می خواستم بپرسم برای فیزیک پیش دانشگاهی میکروطبقه بندی گاج رو بگیرم یا سه کتاب مربوط به پیش دانشگاهی خیلی سبز؟کدوم بیشتر می تونه کمک کنه که تا آخر هم روی همون کار کنم.
پاسخ:گاج جنبه آموزشی و تعداد تست بیشتری داره و اگه خوب کار کنی بهتره


taha
ساعت10:08---14 آبان 1390
سلامی ویژه به آقای انرژی دنیا و خانوم آزاد و خانوم عظیمی

حقیقتا
پاسخ:جوابش رو بهت دادم


كوچولو
ساعت12:06---13 آبان 1390
سلام

خسته نباشید!

هنوز منتظریما!

راستی آقای کیاسالار کی هست؟اسمشون برام آشنا هست اما یادم نمیاد!مولف هستن؟
پاسخ:سلام . آقای افشار به خاطر مجلس ختم یکی از عزیزانشون چند روزی حضور ندارن . آقای کیاسالار مولف کتاب زبان انتشارات شبقره هستن که کتاب خوبی هم هست مینا عظیمی


یه کنکوری
ساعت11:40---11 آبان 1390
سلام مگه اقای افشار ایمیل ها رو تو این چند روز نمیخونن راستی نمیخواین پست جدید بزارین
پاسخ:سلام . متاسفانه به علت فوت یکی از نزدیکان ایشون فعلا به ایمیل ها پاسخ داده نمیشه . مطلب جدید هم انشاا... از هفته پیش رو


mohammadreza
ساعت20:57---10 آبان 1390
خب من برای دیفرانسیل 1و2 و گسسته رمزینه گرفتم(آموزش) یعنی بده؟؟؟؟
تستاشو چی بگیرم؟ جمعه آزمون سنجش دارم.دعام کنید.
ممنون


بهار
ساعت8:51---10 آبان 1390
بازم سلام

از دیروز حدودا دوبار اومدم سایت با اینکه نظرات تعدادشون تغییر کرده ولی وقتی نظراتو باز میکنم همون نظرات قبلیه و تغییری نکرده پاسخ:سلام به شما . امیدوارم که حالتون خوب باشه . خوب اول من یه چیزی بگم ... اگه پشت کنکوری هستید ... یعنی موندین یک سال برای بهتر شدن وضعیت خودتون نسبت به پارسال و اینکه تغییر کنی و با تلاش و همت بیشتری برای هدف از دل و جون مایه بذاری ... حالا آیا روزی 4 ساعت خوندن همین تلاشی هست که میخوای ؟؟ علت اینکه خودت احساس میکنی انگیزه نداری چی هست ... برنامه برای خودت روزانه بریز و هدفت فقط و فقط این باشه که بتونی به مباحث اون تمام و کمال برسی .. کمکم شروع کن و جلو برو ... مشکل خودت رو هم صریح بگو . الان وقتی خوبی برای موفق شدن و نتیجه گرفتن داری که مسلما باید در عقایدی که داری تجدید نظر کنی


حسین
ساعت8:33---10 آبان 1390
سلام بر شما مشاور عزیز

میخواستم بدونم با معدل 11 میشه 3رقمی بشم با تلاش زیاد؟تورو خدا راستشو بگید...با توجه ب تاثیر مثبت....

تا الان داشتین ک مثل من باشه و 3 رقمی شده؟بابت 40% شدن تاثیر معدل اعصابم خورده...تورو خدا ج بدین.
پاسخ::سلام به شما . امیدوارم که حالتون خوب باشه . سه رقمی شدن راستش یه دور نگاه میخواد ... داشتن معدل خوب شرط لازم 3 رقمی شدن هست ولی شرط کافی همین کنکور شماست . شاید نه حتما با معدل 11 خیلی سخته این کار ولی روی کاغذ و با توجه به آمار و ارقام و همچنین تاثیر مثبت معدل امکان پذیر هست ولی یه آدم دیگه ای باید باشی و 180 درجه تغییر کنی


عطا
ساعت19:59---9 آبان 1390
سلام آقاي افشار ،‌ من خيلي وقت بود اينجا نيومده بود. اميدوارم هم حال شما و هم اون كسي كه براش ناراحت بودين خوب باشه.
پاسخ:سلام .. ممنون از شما


سارا
ساعت10:53---9 آبان 1390
سلام ما مطلب جدید میخوایم
پاسخ:چشم


بهار
ساعت10:09---9 آبان 1390
سلام خوبین؟

من پشت کنکوریم، اصلا وضعیت روحیه خوبی ندارم نه که ندارم یه هفته خوبمو انگیزه دارم یه هفته داغونمو فقط گریه میکنم.پاسخ:سلام به شما . امیدوارم که حالتون خوب باشه . خوب اول من یه چیزی بگم ... اگه پشت کنکوری هستید ... یعنی موندین یک سال برای بهتر شدن وضعیت خودتون نسبت به پارسال و اینکه تغییر کنی و با تلاش و همت بیشتری برای هدف از دل و جون مایه بذاری ... حالا آیا روزی 4 ساعت خوندن همین تلاشی هست که میخوای ؟؟ علت اینکه خودت احساس میکنی انگیزه نداری چی هست ... برنامه برای خودت روزانه بریز و هدفت فقط و فقط این باشه که بتونی به مباحث اون تمام و کمال برسی .. کمکم شروع کن و جلو برو ... مشکل خودت رو هم صریح بگو . الان وقتی خوبی برای موفق شدن و نتیجه گرفتن داری که مسلما باید در عقایدی که داری تجدید نظر کنی


سروش
ساعت2:29---9 آبان 1390
سلام من فارغ التحصیل رشته انسانی هستم و امسال تو کنکور قبول نشدم امسال هم به دلایل مشکلاتی که داشتم تازه الان میخواهم شروع کنم از چه ترفندی استفاده کنم که رتبه ام زیر 5000 بشه ؟اگه کمک کنید ممنونتون میشم و سر نماز دعاتون میکنم.
پاسخ:سلام به شما . امیدوارم که حالتون خوب باشه .. خوب شما فارغ التحصیل هستین و وقت خیلی خوبی دارین برای موفق شدن و این اصلا مطرح نیست که از مهر ماه شروع کردین .. مطمئن باشید که با برنامه ریزی و انگیزه بالا میتونید به هدف خودتون برسید ... مطالب وب رو بخونید و خودتون رو برسونید و مطالب جدید رو هم دنبال کنید مینا عظیمی


mohammadreza
ساعت1:16---9 آبان 1390
سلام

اهلدروغ نیستم.اهل خود شیرینی هم نیستم.چیزی که میگم از ته دلم میگم.شما واقعا کارتون درسته.

واقعا ازتون ممنونم.

چندتا سوال دارم اما قبلش بهتره خودمو معرفی کنم.

محمدرضا هستم.ساله 2ومه کنکورمو قراره با راهنماییهای شما و کمک خدا بدم.

رشته ی ریاضی.از امروز به طرفداراتون اضافه شدم.

دیر شروع کردم.تقریبا از مهر.

حرفاتون روم تاثیر داشت.خیلی زیاد.بازم ممنون.اما چندتا سوال دارم که اگه راهنماییم کنید فوق العاده جولو میوفتم.ممنون.

اونقدر فکرم مشغوله که ساعت 1شب اومدم سوال کنم....

برای دیفرانسیل چه کتابی بخرم.برای آموزش میخوام؟

همینطور برای فیزیک.ریاضات پایه.هندسه؟

اگه بهم بگید برای آموزش چی بگیرم موثر باشه ممنون میشم.

البته برای دیفرانسیل 1 یه کتاب رمزینه خریم.خوبه یا بد؟

ممنون که این همه وقت میذارید برای من و امثال من...

طرفدار همیشگیه شما..محمدرضا

پاسخ:سلام به شما . ممنون از ابراز لطف شما . دیفرانسیل برای آموزش اگه گاما رو گیر آوردی که دیگه چاپ نمیشه برای شروع خیلی خوبه و اگر نه از مبتکران استفاده کن . برای فیزیک گاج سفید درسنامه اش برای آموزش عالیه .. همون رو بخونی + تست هاش کارت رو راه میندازه برای هندسه گاج سفید منصف شکری برای آموزش عالیه و کافی ولی حجمش خیلی زیاد هست و پیشنهاد میشه سراغ کتاب های دیگه ای بری مثل فار یا خوشخوان یا حتی آبی قلم چی برای شروع کار که کفایت می کنند کتاب رمزینه جلد صورتی آموزش خوبه ولی اگه به هر دلیلی برای آموزش صرف ختی با کتاب های بازار مشکل داری کلاس یا تهیه دی وی دی های آموزشی بسیار خوبه


محمد جواد ......
ساعت20:49---8 آبان 1390
سلام استاد ...

اول از همه یه تشکر به خاطر راهنمای هاتون. تراز این آزمونم شد 6800. میدونم خوب نیست ولی نسبت به قبلی بهتره.

در مورد ادبیات چند تا سوال خیللللی کوچولو داشتم. همون طور که توی ایمیل گفته بودید فعلا به جای خوندن کتابایی مثل محوری گاج و کلک معلم، موضوعی کار می کنم.

در مورد املا ، واژگان و تاریخ ادبیات : اول اینکه وقت خوندنش از روی کتاب کمک آموزشی چه موقعیه؟ با اینکه میدونم کار درست اینه که فعلا با کتاب پیش بریم و توی دوران جمع بندی از کتابای موضوعی املا و لغت استفاده کنیم ولی من فکر می کنم الان اگه از روی کتاب کمک آموزشی بخونم راحت ترم.

دیگه اینکه روش خوندنشون باید چه جوری باشه؟

ممنون....
پاسخ:سلام به محمد جواد عزیز . امیدوارم که حال شیر مرد ما خوب باشه . خوب ترازت بهتر شده آفرین .. 6800 دیگه ورود به وادی زیر 1000 های نخبه هست . البته شیرمرد که شما باشی وانقدر با عشق و صفا درس میخونی باید بهتر هم بشی چون فاطمه خانم اومد اینجا و همه رو با 7200 غافلگیر کرد . ایشاا... نوبت پسرها هم میشه ... الهی مردونه بخونید هموتون در مورد املا و واژگان و تاریخ ادبیات سوالت بسیار خوب و حرفه ای بود ... الان پیشنهاد به شما اینه که این سه بخش رو طبق بودجه بندی درسی و آزمون ها بخونی و پیش بری و کار حجمی و مبحثی مثل قرابت و آرایه روشون انجام ندی ... کار حجمی اینا میره برای بعد از عید ... الان طبق آزمون بخون .. این سه جا فرار هستن ... اگه کار منحصری روشون برای بازه ای از زمان بذاری برای مرور و دوره و حفظ آموخته ها دچار مشکل میشی . پس از هر منبعی دوست داری طبق بودجه بندی بخون و ببر جلو ... اما در مورد روش خوندن اونا ... این سوالت حرفه ای تر از قبلی بود ... نمیتونم قول بدم ولی شاید وقتی کردم برای همه بچه های این وب شیوه ساختن داستان و تداعی معانی معنی واژگان و تاریخ ادبیات کل کنکور رو نوشتم . ( شاید البته بعضی از بچه های فرصت برابری با اون از طریق استاد نیکخو آشنا باشن ) اگه حتی نتونستم بنویسم شیوه منحصر به فرد و ماندگار مطالعه اونا رو آموزش میدم موفق باشی


كوچولو
ساعت1:05---8 آبان 1390
راستی یک سوال!وقتی گاما این قدر کتاب خوبی داشته چرا توی نطفه خفش کردن؟یعنی نگران کتاب های دیگه بودن یا نویسندش مورد خاصی داشته؟
پاسخ: در مورد گاما اطلاعات زیادی در دسترس نیست ولی میگن که به دلیل تغییر مدیریت کل دپارتمان ها فعلا به قول شما در نطفه خفه شده . البته هر کسی دیفرانسیل و ریاضی رو به سبک گاما دوست داره میتونه با تماس با سروش سیما لیست تدریس های ایشون که در سال 88 در شبکه هفت آموزش داده میشد رو بگیره ایشون نویسنده کتابهای آموزشی در سطح بین المللی هستن


كوچولو
ساعت1:03---8 آبان 1390
سلام

خدا بد نده!چه اتفاقی برای آقای افشار افتاده بوده.البته نیازی به گفتن نیست چون اگر می خواستید بگید حتماً زودتر می گفتید!


پاسخ:سلام . به خاطر بیماری یکی از نزدیکانشون حال روحی خوبی نداشتن و یک هفته به قول خودشون شرمنده همه شدن


sajedeh
ساعت13:24---7 آبان 1390
سلام خبریه نگران شدم ظاهروب که ....امیدوارم که همه چیز خوب باشه من از نگرانی مردم
پاسخ:جوابش رو هم براتون به میل فرستادن و یه نسخه رو هم تو اون پست رمز دار اون وب گذاشتن


سارا
ساعت7:33---7 آبان 1390
خسته شدیم پس کی مطلب جدید میزارین
پاسخ:سلام . استاد افشار یک هفته به شدت حال و روز خوبی نداشتن ... اشالا جبران می کنیم . مینا عظیمی


كوچولو
ساعت19:09---6 آبان 1390
سلام

خسته نباشید.

ببخشید می خواستم نظرتون رو در مورد سه کتاب زیر بدونم.

1.کتاب فیزیک پیش 1 خیلی سبز(اون زمان که اسمش کتاب سبز بود و نویسنده آقای نوکنده بودن.)

2.کتاب فیزیک سفید گاج قدیمی سال 87

3.کتاب فیزیک پیش 1 فار(جدید)
پاسخ:سلام به دوست عزیز . زیاد اون کتاب فیزیک طرفدار پیدا نکرد و بیشتر تستهای آزاد داشت ولی به نظر من اون تستهای سختش خوبه ... گاج قدیمی 87 هم برای اون زمان کتاب خوبی بود ولی چاپ جدید آقای جوکار خیلی بهتر شده فار انتشارات نوپایی هست در زمینه کنکوری شدن و آینده خوبی داره و کتاب های مختلفش الان طرفداران زیادی دارن ولی مثل خیلی سبز سال 87 که شناخته شده نبود و فقط یه کتاب کنکورت را قورت بده داشت که معروف بود فار هم برای کنکور 90 و حتی 91 در سطح معرفی و جلب توجه حضور داره و برنامه های بعدی خوبی باید داشته باشه . در حال حاضر میتونی با هرکدوم از اینا فعلا کار کنی و بری جلو ... تا کم کم راه بیفتی . کتاب جدید وارد کنی


محسن
ساعت15:55---6 آبان 1390


سلام .من متولد فروردین72 هستم امسال تو ازمون سراسری روزانه قبول نشدم و فارغ التحصیل هستم میخواهم برای شرکت در ازمون 91 درس بخوانم از لحاظ سربازی مشکلی ندارم چون بعضیها میگن مشکلی نیست وبعضی ها هم میگن غیبت میخورم و نمی تونم تو ازمون شرکت کنم توروخدا راهنماییم کنید نمیدانم چیکار کنم ؟ اگه مشکلی هست باید چیکار کنم؟ ممنون یاعلی
پاسخ:سلام . بهترین کار مراجعه به دفاتر پلیس +10 در سراسر کشور یا واحد نظام وظیفه خودتون هست . یکسال شما طبق قانون وقت دارین برای خوندن ولی بازم کار از محکم کاری عیب نمیکنه


hadi
ساعت13:10---6 آبان 1390
ba arze salam va khaste nabashid bebakhshid man ye posht konkuri hastam va be komaketon ehtiaj daram lotfan rahnamayi konin
پاسخ:سوال بفرمایید ....


سارا
ساعت7:57---4 آبان 1390
سلام خسته شدیم پس کی مطلب جدید میزارین
پاسخ:به زودی


الهام
ساعت22:05---3 آبان 1390
سلام شما از اقای افشار خبر ندارید 2روزی میشه براشون میل فرستادم ولی هنوز بهم جواب ندادن؟
پاسخ:سلام . بله متاسفانه براشون اتفاق بدی افتاده بود که حال روحی خوبی نداشتن و یک هفته خانه نشین بودن ... الان حالشون شکر خدا عالی هست و به کار برگشتن


كوچولو
ساعت19:17---2 آبان 1390
سلام به همگی

قرار نیست مطلب جدید بذارید؟!منتظریما!
پاسخ:سلام . آقای افشار ترتیبش رو بدن و مطلب بدن . ما هم میذاریم . فعلا چند روزی اینجاها نیستن


ستایش
ساعت16:21---29 مهر 1390
سلام اقای افشار کجایین پس چرا به نظرات ما جوابی نمیدین خسته شدیم از بس اومدیم و دیدیم تو سایت هیچ مطلب جدیدی نذاشتین نکنه میخواین ما رو تنها بذارین ؟
پاسخ:سلام . کاش خدا به آقای افشار 48 میداد بجای 24 ساعت در روز ... اینو واقعا دارم میگم ... از خیلی از کسانی که میشناسم ایشون فعال تر هستند و خستگی ناپذیر ... همیشه دوست دارن و داشتن اینجارو و میمونن و همه رو هم دوست دارن ...شاید بهتر باشه کمی هم دغدغه ها و مسئولیتهای مختلف یک انسان فعال رو بیشتر درک کنیم و حرفه ای تر باشیم و تحملمون رو بالا ببریم . البته نمیخواستم همینا رو بگم .. چون میدونم که خودشون راضی نیستن رویا آزاد


کلبه ی کاغذی
ساعت12:08---26 مهر 1390
جالبه چقدر خوب که اینجوری به آدم ها کمک می کنید.
پاسخ:سلام . ممنون از شما . مینا عظیمی


عطا
ساعت22:15---25 مهر 1390
سلام خیلی ممنون خیلی خوب بود ببخشید سوالا رو زود زود می‌پرسیدم. خواستم زیاد معطل نشید.
پاسخ:سلام . متشکر از شما . هر کسی 30 تا 45 دقیقه در مشاوره آنلاین فرصت داره و میتونه سوالاتش رو بپرسه مینا عظیمی


عطا
ساعت8:46---25 مهر 1390
سلام خیلی ممنون.
پاسخ:خواهش میکنم


كوچولو
ساعت21:05---24 مهر 1390
سلام

راستی یه سوال!نظر شما در مورد این کتاب های مختلف رزمندگان که فرصت برابر تبلیغ می کنه چیه؟تعجب می کنم که تا حالا اسمش رو نشنیده بودم و خودم هم ندیدم و کسی هم نمیگه ولی ظاهراً خیلی فعال بوده و کلی هم کتاب های مختلف داره.فکر کنم فرصت برابر می خواد معروفش کنه.فرصت برابر در مورد هرچیزی میگه انتشارات رزمندگان هم یه چیزی در اون مورد داره.

دیشب داشتم مطلب حقیقت گم شده و نظراتش رو می خوندم.من متوجه شدم ظاهراً رابطه تنگاتنگی با آقای نیکخو دارید،آقای سرورپور دم دست نیست؟راستی امسال آقای نیکخو برنامه فرصت برابر نمیاد؟!
پاسخ:سلام . واقعا این نظرات خصوصی شما رو دوست دارم ... بله همین طوره ... با توجه به نیاز بچه ها مجبور هستم که پیش برم و فعلا بچه هایی که بین شک و تردید عقب موندن و نموندن و شدن و نشدن و ... هستن رو همه رو با جمعی که دارن میخونند همسو کنم . رزمندگان رو یه دوره کوتاهی درش کار کار کردم ... کتاب های خوبی داره چاپ میکنه جدیدا ... مثلا نمایشگاه کتاب تهران امسال ... نسبت به پارسال خیلی غرفه پر بار تری داشت ولی هنوز نتونسته نظر بچه ها و اساتید رو به خودش اونجوری جلب کنه .. انتشاراتی که اونم مثل رزمندگان داره کم کم خودش رو متحول میکنه تا بیاد رو بورس مهر و ماه و فار هستن که دارن خوب هم کار می کنند ولی دلم به حال این مبتکران میسوزه که با سابقه ی طولانی که داره .. به علت فعالیت در حوزه های دیگه ای که داره ... این روزها به کتاب های خودش نمیرسه ... انتشارات گاما هم که همه از اون به عنوان پدیده و بمب کنکور یاد میکردن با تغییر ناشر و مدیریت اصلی در نطفه خفه شد . بذارید چیزی نگیم ... به علت تغییر محتوای برنامه ... یکسری از مشاوران مثل رامین نیکخو و ... دیگه مثل سابق تمایل نشون نمیدن که بیان در برنامه ... اوج برنامه 87 بود و سال به سال افت کرد ... آقای سرورپور هم حالش خوبه ... همه ازش کم خبر دارن ... چون کارای بین المللی انجام میده و شعر و داستان و .... بیشتر سر و کله ایشون در موقعیت های حساس نزدیک به کنکور برای دفع استرس و اول سال برای شروع خوب در محافل پیدا میشه . امیدوارم که رامین عزیز .. تک و توک هم که شده در برنامه بیاد ... چون برنامه بدون اون رنگ و بوی همیشگی رو نداره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: