سایت اصلی و کانال دکتر علیرضا افشار یک کنکوری از صفر باید چیکار کنه ؟
مشاوره کنکور۹۹ علیرضا افشار
انتخاب رشته کنکور98 .مشاوره انفرادی تحصیلی.مشاوره کنکور دکتر افشار.برنامه ریزی تلفنی کنکور99
درباره وبلاگ


پایگاه مشاوره کنکور رایگان (www.alirezaafshar.org) محلی ست برای یاری شما داوطالبان کنکور۹۹ و در جهت گسترش عدالت آموزشی در کشور گام بر می دارد که فاصل صوتی کلاس مشاوره ای دکتر افشار؛،.مطالب ارائه شده همگی مطابق برترین اصول و شیوه های مطالعه و انگیزش تحصیلی می باشد . سوالات شما دوستان در کمتر از 72 ساعت پاسخ داده می شود و شما داوطلبان رشته های ریاضی و تجربی می توانید ، با کمال اعتماد به مشاوران توصیه ها را توشه راه خود قرار دهید . امیدواریم که بتوانیم شما را تا رسیدن به رویایتان یاری کنیم . با تشکر و احترام : کانال مشاوره علیرضا افشار https://telegram.me/alirezaafsharofficial
آخرین مطالب

حتما" خودت هم احساس کردی نقش پشتیبان های کم سواد قلمچی و گاج فقط در خرید هرچه بیشتری کتاب های انتشارات خودشون هست و مسلما" دیدی همه کتاب های یک انتشارات هم خوب نیست ؛  حتی گاهی وقت ها گاج و قلمچی با آموزشگاه های علمی آزاد بیرون قرار داد دو طرفه دارند که آنها برای آزمون این موسسات نفر بفرستند و فضا برای کار قلمچی و گاج بدهند و این موسسات هم در جهت رفع جاحت مالی آنها دانش آموزان نگون بخت را به سمت کلاس های آنها روانه کنند . این وسط خیلی از دانش آموزان ضرر دیده به سمت تراز های پایین و افسردگی کشیده می شوند و کم کم در حاشیه های بعدی از جمله خرید لوح های فشرده کم خاصیت بازار که کپی شده از دست دیگر موسسات چاپ سی دی کنکور و یا عین مطالب فلان کتاب تست و آموزشی بازار هست می شوند .

 و بازهم این جریان سرکیسه کردن در بازار کنکور همچنان ادامه دارد و سر ناتمامی پیدا کرده است ؛ چنانچه در شهرستان ها از روی حماقت استاد پروازی تهران بهترین استاد ایران معرفی می شود و گرفتن کلاس خصوصی با وی با هزینه های میلیونی کاری تضمینی و بازهم کنکور برگزار می شود و درصدهای عجیب غریب این دسته افراد . اما به راستی چه چیزی خط مشی و سیر صعودی یک کنکوری را از صفر تا صد تضمین می کند و در حقیقت عامل موفقیت چیست ؟

 

پاسخ به سوال در نهایت و پس از گذر چند ماه و یا متاسفانه تجربه تلخ یک سال سرکشیده شدن ،، فقط و فقط به شخص خودت بر می گردد و جایی که دیگر فرصتی برای جبران نیست و همه چیز به نفع تو تمام نمی شود .

اما در این راه استفاده از صحبت های مشاوری که سال ها بمسیت های موجود را شناخته و در راه های جذب و فریب دانش آموزان نگون بخت را به چشم دیده شاید خالی از لطف نباشد .

 

کارگاه ها و همایش های مشاوره ای استاد علیرضا افشار ، مشاور و برنامه ریز فرهنگی کشور در دبیرستان های نمونه و سمپاد برای هدایت تک شما ما عزیزان بر همین مبنا نشر داده شده تا انشاالله بتوانید با کمک خدا و همت خود و جهت گیری از مشاور خبره کنکور در این آشفته بازار راه را از بیراه تشخیص دهید . با امید به آنکه اگر کسی از آذرماه 93 هم برای کنکور از صفر شروع کند، بتواند موفق شود ؛ و مطمئن باشید که امکان پذیر ترین کار ممکن این است که روی پاهات خودت بایستی و تلاش رو شروع کنی .

 

سایت دکتر افشار ؛ مرجع تخصصی مشاوره کنکور www.alirezael.ir

 

همایش شروع برنامه ریزی کنکور 94 و تلاش برای رتبه برتر شدن

 

جبران از برنامه آزمون قلمچی (عقب ماندن از بودجه بندی آزمون ها)

 



انتخاب رشته ۹۸ انتخاب رشته آزاد ۹۸ انتخاب رشته سراسری ۸۹ برنامه ریزی موفقیت در کنکور از عید تا خرداد ۹۹

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: